27.5.14

261 / مسیح علی نژاد / December 29, 2013 / IRANIANs




On Tuesday, December 31, 2013 6:39 PM, bagher mohammadpour <bmp1337@yahoo.com> wrote to kija_ Masih Ali-nejad <Masih.author@gmail.com>;:


سلام خانم علینژاد
اول این ایمیل را بخوانید
امید است سلامت وخرسند باشید. شاید هنوز از خواندن دو ایمیل قبلی‌ من فارغ نشده باشید ولی‌ اندیشیدم که ارسال چند ایمیل دیگر در به تصویر گستره مشکل من: هم ملی‌ و هم فردی، کمک کند. در چند ایمیل زیر بعضی‌ از مکاتبات مرا با سران دمکراسی در غرب خواهید یافت. ایرانیان "غربیده" نیز به نمونه‌های غربی خود توسل جستند و کلامی‌ در پاسخ من به زبان حقیقت-گریز خود نراندند! شاید جالب‌ترین ایمیل مسکوت گذارده من، ایمیلی باشد که به ملکه الیزابت نوشتم و در آن‌ فهرستی از ایمیلهای خود به سه‌ کشور نیوزلند و استرالیا و کانادا که هر سه‌ تحت فرمانداری ملکه انگیس اداره میشوند عرضه کردم: ولی‌ باز این همه به گشودن قفل ناطقه دموکراسی کمک نکرد. برای کسی از این صامت-مداران دموکراسی نوشتم: مگر دموکراسی در تحلیل نهایی به اقتدار سخن معقول در حل و فصل منازعات ناگریز منتهی‌ نمیگردد؟ و مگر سخن من تماماً" از اینگونه سخن خالی‌ است که واکنشی در شما بر نمی انگیزد؟ ولی‌ باز هم در یشان اثر نکرد.²
و باقی‌ با شماست. چند عکس هم از "خوابگاهی" که شبهای پنج سال گذشته را در آن‌ خوابیده‌ام برایتان میفرستم تا ببینید که پنج سال در این شرایط غیر انسانی‌ زیستن دشوار تر است یا نطق نود ثانیه‌ای در مجلس افغانستان ایراد کردن یا که گلوله در پاکستان خوردن؟²
ارادتمند
باقر مهمندپور

No comments:

Post a Comment