2.6.14

320 / علی طباطبایی / February 18, 2014 / IRANIANs



On Tuesday, February 18, 2014 3:56 PM, bagher mohammadpour <bmp1337@yahoo.com> wrote:


آقای علی طباطبایی سلام

امید است سلمت و خرسند باشد. من باقر محمدپور هستم: ٥٤ ساله و دکتر داروساز از دانشگاه تبریز و هفت سال پیش برای مسولیتی اخلاقی و انسانی به پاریس وارد شدم. دلم میخواهد بیشتر در باره حوزه علایق و فعالیتهای سازمان شما در کانادا بدانم. کانادا تاکنون جدیترین منتقد ایران بوده است و سال گذشته بود که "گفتگوی جهانی برای آینده ایران" را راه اندازی کرد: کاری که شاید در عرصه سیاست کاری یگانه باشد. نطق افتتاحیه وزیر خارجه در نوع خود کم مانند بود: بسیار جدی و صریح و حمایتگرانه. متاسفانه در عمل بسیار ضعیف هستند. شما از برنامه هایی که ذیل "گفتگوی جهانی" اجرا شده اند یا سازمانی که مسولیت آنرا دارد خبری دارید؟ بهترین روزنامه های حامی پیشبرد حقوق بشر کانادا کدام ها هستند؟ یا سازمانهای غیر دولتی؟ (ان جی او)؟ از سازمانهای ایرانی کجا میتوان خبر گرفت؟ اتحادیه ای دارند یا نه؟ متشکر مشوه که در این موارد اطلاعتی در اختیار من بگذارید.²

ارادتمند: دکتر محمدپور

No comments:

Post a Comment